Bir Başarı Hikayesi Kurabiye Düşleri

Bügünkü başarı hikayemiz Kurabiye Düşleri Semra hanım tarafından yazıldı. Ankara'da bulunan Kurabiye Düşleri ile 1.5 yıldan beri birlikte çalışıyoruz. 




Bir anda karar verip yapmaya başladığım butik kurabiyelerimi çok fazla kişiye ulaştırmam gerektiğini de anladım ve araştırmalara başladım.İlk önce bir bayanla iletişime geçtim daha doğrusu iletişime geçmeye çalıştım, kendisine sadece mail aracılığı ile ulaşılabiliyordu.Mail ile sorduğum soruya da 3-4 gün sonra dönüş alıyordum ve benim gibi aklına geleni hemen yapmak isteyen birisi için 3-4 gün epey uzun bir zaman dilimi ve bende tekrar arayış içine girdim ve Ebubekir bey ile tanıştım ve hayatımda iyi ki tanımışım diyebileceğim birisi oldu.
Nasıl bir blog istediğimi anlattım ve benim 3-4 gün bir maile cevap beklediğim süreden daha az bir sürede blogum artık hazırdı…Blog hazır peki ben bunu nasıl kullanacaktım hiçbir bilgim yoktu sağolsun öğrenene kadar hep destek verdi. Ama blog nekadar yeterliydi peki, farklı çalışmalar da yapmak gerekiyordu arama motorlarında hangi anahtar kelimelerle çıkmak istiyordum insanlar beni nasıl bulacaktı bunlarda çok önemli.
İşte orda da Ebubekir bey devreye girdi. Bir çok arama motorunda Anahtar kelime çalışmaları yaptık bunlar da başarıyı pekiştiriyor tabiî ki. Ebubekir bey değilde bir başkası ile çalışmış olsaydım her şey bukadar hızlı gelişmezdi hayatımda diye düşünüyorum. Butik Kurabiye ile başladığım yolda Kokulu Sabun ve Kokulu Taş’ı da ekleyince artık bu işleri minik bir atölyede yapmaya karar verdim ve şimdi Kokulu Düşler atölyesi için Wordpress çalışması ve ardından da e-ticaret çalışması ile Ebubekir bey ile çalışmaya devam ediyorum.
Ebubekir bey olduktan sonra tüm arama motorlarında hızla yükseleceğimi bilmek keyif verici J Sizde ilk kez blog açtıracak ve kullanacaksanız eğer Ebubekir beyle muhakkak çalışmalısınız.Çalıştıktan sonra ne demek istediğimi daha iyi anlayacaksınız. İyi ki sizinle başlamışım iyi ki sizinle çalışmış ve tanımışım. İyi yürekli ve anlayışlı Ebubekir bey. Başarılarınızın daim olması dileği ile….

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder