Bir Başarı Hikayesi Serap Doğanyiğit

Bugünkü Başarı Hikayemiz Serap Doğanyiğit Tarafından Yazıldı. Ankara'da bulunan Serap hanım ile 1.5 yıldır birlikte çalışıyoruz.






Merhaba, ben Ankara’da hizmet veren  bir düğün  fotoğrafçıyım. Eğitimim fotoğrafçılık üzerine ve bir kurumda fotoğrafçı olarak çalışmaktayım. Artık kendim iş alıp yapmaya karar verdim. Nereden başlayacağıma bir türlü karar veremiyordum ilk olarak bir web sayfasına ihtiyacım vardı. 
Bloggertasarim'la bir web sayfası yaptırmaya karar verdiğim de  arkadaşımın tavsiyesiyle tanıştım.İyiki de tanışmışım dediğim birisi olacağını tahmin edemezdim, çünkü  sadece web sayfanızın tasarımını yaptırmakla iş bitmiyormuş.
Web sayfanız hazır ; peki bunu kim için neden yaptırdınız? Bu sorunun cevabında daha çok insana ulaşma ve ticari beklenti varsa Blogger Tasarım doğru adres.  
Rekabet ortamının hızla arttığını ve sosyal medyanın artık hayatımızın vazgeçilmezi olduğu gerçeğinden yola çıkarak profesyonel anlamda teknik destek almadan kalıcı olmayı  hedeflemek biraz şans işi gibi görünüyor.Hizmetinizi yada ürününüzü kime sunacağınız, hedef kitleniz, arama motorlarında hangi kelimeler arandığında siz çıkmak  istiyorsunuz gibi  soruların cevaplarını hazırladığı size özel  Seo Çalışmasında bulabilirsiniz.Seo çalışması diğer  reklam çalışmaları için ayıracağınız bütçeden çok daha az maliyetli ve sitenizin kalıcılığı açısından daha etkilidir.Blogger Tasarım ’in yaptığı çalışmayla sayfam  arama  motorlarında  her zaman ilk sıralarda yer aldı. 
Markamın tanınırlığının artmasını, dolasıyla daha çok müşteri ve  maddi kazanç  elde etmemi sağlayan Blogger Tasarım'a  verdiği  hertürlü destek için sonsuz teşekkür ediyorum.Bunu tek başına başarmam mümkün değildi.Bundan sonra ki süreçte de benimle birlikte yürüyeceğinden emin olduğum için  kendimi şanslı hissediyorum.
İyi çalışmalar dilerim...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder